قیمت گیوه زیره ابری به صورت عمده


گیوه نوعی پاپوش سبک و راحت تابستانه است که به دلیل مستحکم بودن و دوام بالای آن توسط مردان عشایر و روستایی برای پیمودن مسیر های طولانی و کارهای سنگین استفاده می شود.

این پاپوش به دلیل قدمت بسیار بالای آن و استفاده ی عمده ی آن توسط مردان روستاها و عشایر به صورت فراوان در نقاط مختلف ایران با سبک ها و ظاهرهای مختلف ساخته می شود.

استان هایی که بزرگترین خط تولید دستی این گیوه هارا در اختیار دارند عبارتند از:

  • فارس
  • اصفهان
  • چهارمحال و بختیاری
  • لرستان
  • کرمانشاه
  • زنجان

تمامی مراحل ساخت این پاپوش ها دستی می باشد و موادی که در ساخت آن ها به کار می رود، می شود به نخ قالی یا نخ ابریشم و در کف آن پارچه، لاستیک،زیره ابری و چرم اشاره کرد.

قیمت گیوه زیره ابری به صورت عمده

گیوه زیره ابری طرح دار

گیوه زیره ابری طرح دار در هر منطقه از ایران گیوه ها به شکل سنت قدیمی همانجا تولید میشود. در برخی از مناطق گیوه ها به صورت زیره ابری طرح دار برای راحتی و زیبایی بیشتر تولید می شود، و در برخی نقاط زیبایی حرفی برای گفتن در این گیوه ها را ندارد و بیشتر بر روی استحکام این گیوه ها کار می شود.

ذر برخی مناطق قیمت گیوه زنانه کرمانشاه به دلیل استفاده کالاهای بسیار گران قیمت تری در آن ها نسبت به بقیه ی مناطق گران تر است و خرید گیوه عمده راه بهتر و کم هزینه تری است.

خرید گیوه زیره ابری

خرید گیوه زیره ابری خرید گیوه زیره ابری به صورت عمده از بهترین راه ها برای خریدی به صرفه است که هزینه های خرید شما را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. هر فردی گیوه را برای استفاده ی خاصی خریداری می کند بعضی افراد خرید گیوه زیره ابری طرح دار را برای زیبایی و راحتی بیشتر ترجیح می دهند، بعضی افراد مستحکم بودن گیوه را ترجیح می دهند، بعضی این گیوهها را نه برای پوشیدن بلکه برای افزون کردن عشق داخل منازلشان استفاده میکنن و روح میهمانان را پس از ورود به منزل میبرند.

خرید گیوه زیره ابری به دو صورت میباشد: خرید به صورت تکی و خرید به صورت عمده

گیوه زیره ابری طرح دار یک نمونه کامل گیوه برای صادرات می باشد جهت نشان دادن فرهنگ با شکوه و دیرینه ایرانیان به مناطق مختلف جهان.

قیمت گیوه زیره ابری عمده

قیمت گیوه زیره ابری عمده قیمت گیوه زیره ابری به نوع و مدل آن بستگی دارد که اگر زیره ابری دو رنگ در آن به کار رفته باشد هزینه خرید آن کمی افزایش پیدا میکند. میتوان برای به دست آوردن قیمت دقیق این گیوه ها داخل بازار رفت یا برای آسانی کار در اینترنت سرچ کوچکی انجام داد. اما در مجموع قیمت این گیوه ها از 60 هزار تومان شروع شده و بسته به جنس آن قیمتش هم افزایش پیدا میکند. امروزه اکثر مردم از این گیوه ها برای تزیین منازل خود استفاده میکنند. میتوان از گیوه زیره ابری برای تزیین منازل نیز استفاده نمود.

فروشنده گیوه

فروشنده گیوه در بیشتر نقاط ایران و در اکثر بازار ها میتوان فروشنده ای را یافت که به فروش لوازم تزیینی و سنتی می پردازد و تمامی این فروشندگان در محل کسب خود بخشی را برای فروش گیوه اختصاص داده اند که یکی از پرفروش ترین محصولاتشان به شمار می رود. گیوه به دلیل زیبایی ظاهری و استحکامی که دارد سال هاست خودش را در دل مردم جای داده است و مردم اکثر مناطق این پوشش ارزشمند را همچنان در سبد پاپوش های خود استفاده میکنند.

شما میتوانید با سرچ کلمه ی خرید گیوه اصل مردانه در اینترنت انوع و اقسام فروشگاه های توزیع این پاپوش ها را پیدا کنید و با تنوع ظاهری بسیاری که پیش روی شماست گیوه مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته ی مثبت اکثر این فروشگاه ها این است که به صورت مستقیم به سازندگان این پاپوش ها متصل هستند و شما به صورت مستقیم از سازندگان میتوانید این محصول را به صورت عمده یا تکی خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید